Jag ligger inte på latsidan!




Det var ett tag sedan jag var inne på bloggen, men jag försöker att vara i garaget så mycket som möjligt. 
Mars månad är en lite jobbig en massa årsmöten i olika föreningar man är med i. Har flyttat ut Imperialen och kört in Chrysler 57: an för att montera nya avgassystem som jag köpt i lösa delar på Biltema. är lite mockel att komma runt växellådan och växellådsbalken, en orsak kan vara att jag  inte är riktigt byggd för att ligga under bilar numera, men det tar sej efterhand, fast några dämpare blir det inte fråga om rena tvåtums rör rakt igenom så jag kommer nog att höras.












Kommentarer
Postat av: fg

Kan medela att från 1/4 2009 kommer buller mätas på bilar likadant som på mc. (så spara org. dämparna;-)

2009-03-31 @ 19:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0