förslappad

Har inte förtatt mej precis dom sista veckorna, men imorgon är sötebrödsdagarna över tillbaks till verkligheten.

Har börjat  på att riva det gamla traktorgaraget, där ska den nya verkstaden bli, hoppas att kunna fixa rivningen när det är skapligt väder så att man kan börja på det nya tidigt i vår. Mekar inget för tillfället, väntar på delar. Har funderat på att börja göra nytt elsystem, får ha det gamla som mall men har även kopplingsschema så det ska nog ordna sej, blir väl inte som orginal pga alla färgkombinationer på kablarna går ej att få tag. i.  Kommer att andvända nya kablar med plastisolering annars ska det vara textilkablar, vissa kopplinganordningar får nog bytas ut mot lite andra grejer. När jag  är ledig så krymper mina arbetskläder, får väl försöka att göra något åt detta problem.
sätter in några bilder från USA.







Kommentarer
Postat av: kristina

Tjingeling!!

Konstigt alla mina kläder krymper oxå när jag är ledig , kan det bero på luftfuktigheten??

2009-01-06 @ 20:51:07
URL: http://mammitsa.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tjingeling!!

Konstigt alla mina kläder krymper oxå när jag är ledig , kan det bero på luftfuktigheten??

2009-01-06 @ 20:52:19
URL: http://mammitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0