JAG ÄR TILLBAKA!!!!!!!!

Jag har haft en timeout, hade lite för många saker på gång samtidigt så det blev inte tid för blogg. Innan Nasco meet så var det lite körigt var själv på jobbet sen var det mycket på gång, men tack vare att alla gjorde sina uppgifter så blev bilutställningen en höjdare, men så var jag på jobbet veckan efter och fortfarande ensam så det var lite körigt. Men  nu är jag inne på min andra veckas semester, förra helgen så var vi med Roger o Helen i Hultsfred på lördagen och på söndagen blev det Målilla en fantastisk träff med masser av gamla motorer av alla de slag. Sen fortsatte jag och frugan ner i Småland och Blekinge. Men nu är det garaget som gäller, flyter på ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0