SKIT OCKSÅ

Äntligen fick jag delar från Falköpings pulverlack som jag lämnade innan vi åkte till USA, tänkte att montera ihop bromsservo samt huvudcylinder hade målat en del smågrejor i veckan. P G Larsson i Tibro i all ära, men rätt delar hade jag inte fått, hade köpt en repsats till huvudcylindern för flera månader sedan, men den var fel så det blev inget monterat, får väl se ifall den går att byta fast den är öppnad dom brukar vara lite stöniga vid såna byten. Sätter in lite bilder från USA isället.





Kolla styrningen går fint att ta en bakaxel ställa den lodrätt blir perfekt!





Måste vara bra på vintern, men jag förstår att dom hade såna här fordon
för att förra vintern kom det 4,5 meter snö sammanlagt.



Ånglok är häftiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0