arbete arbete arbete

Jag har bara jobbat den senaste tiden känns det, har inte varit i garaget på en månad, har fixat lite med 57: an efter besiktnig annars har det fungerat ganska bra. Har festat om ganska bra några helger också, då blir det heller inte så mycket gjort i garaget. Var på Powermeet i Nossebro i lördags varmt så inne i helvete så man låg mest i skuggan , men hittade renoveringsats för vattenpump till imperialen nos i orginalkartong för 200 kronor, nu var ju proplemet att jag lämnade min gamla vattenpump för 2 år sedan på renovering var och letade hos Niklas som killen heter i en stor trähäck efter min vattenpump, där låg många saker som väntar på rep, tror det var min pump jag hittade. Hann med att titta lite på Jokers träff i Tidaholm där fanns många märkliga byggen , kolla på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0