nymålade småsaker

Har inte varit i garaget på en vecka, jobbet tar all min fritid är trött som faen när jag kommer hem, men imorgon så ska jag hämta lite smågodis ,bakhjulslager endast 14hundra spänn, kanske delarna som jag lämnade i Mullsjö på eloxering är klara, har beställt mera packboxar från Gary i Nevada. Idag har det varit vårväder, undrar om det inte är dags att starta chrysler 57an och dra en runda i helgen, funderar på att ta bort ljuddämparna för det är en så härlig sång i den motorn.image19image20image21

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska du till mullsjö kan du väl köpa lite gott godis till dotera??
Fast du hinner väl äta upp det innan det kommer till mej :-)

2008-02-28 @ 20:48:49
URL: http://magulli.blogg.se
Postat av: Provar´n

Ta bort några dämpare tror jag inte är lämpligt då den "kommer låta mer än fordonstypen kan förväntas låta i normalfallet" och det är inte lagligt:-)

2008-03-05 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0