kört fast.

Har varken bloggat eller mekat, har kört fast på en reservdel till bromsservon. Boostern på imperialen har en lite knepig konstruktion, fattas en packning som har en udda storlek. men jag får leta vidare. Häromdagen gick jag upp på loftet ovanpå garaget fick en chock, ett kyl till en bil hade ramlat och spräckt bakrutan till Imperialen, vet inte hur jag ska ordna en ny ruta, men jag får väl kolla med Sjöberg i Skövde ifall han kan få fram en ny ruta. Jag vet att det finns en imperial som ska skrotas men han vill sälja bilen komplett. Förra fredagen var jag i "Holma" och kollade i  " Cyklapers" nya garage som han och hans grabbar hyrt, och där står drömbilen en Lincoln 57 två dörrars cupe, har inte vågat kolla om den är till salu, vicket djävla åk alltså, fattas väl bara hundra lakan sådär.



Den här fanns till salu i USA





Jag hörde aldrig motorn igång, men jag antar att den har en härlig sång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0