Leksaker jag önskade mej som barn?

För några veckor sedan satt jag och lellen (Roger) och diskuterade om leksaker vi inte haft som barn, då kom vi fram till att vi inte haft någon ångmaskin, vi kollade lite på tradera men så var det inte mer prat om detta. I lördags när var vi hos Roger o Helen då kom han med två kartonger, han hade köpt två ångmaskiner på tradera, jag fick en, med var också metatabletter som Helen fixat. Det blev lite mekande men efter en stund så hade vi fått fart på bägge ångmaskinerna, så nu är vi på jakt efter tillbehör till dessa. Men nu har jag en ÅNGMASKIN som jag önskat i 50 år, mitt barnbarn Linus var bara lite impad men hans pappa hade ju en som han hade provkört. Har varit ganska flitig sista veckan OSB-skivor är uppsatta och hälften av gipsskivorna också, men det går ganska bra att vara inomhus dom här sista dagarna för det regnar mest hela tiden.


Kommentarer
Postat av: FG

Håll ångan uppe!

2009-10-28 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0