Jag är tillbaka!

Har inget skrivet på nästan 2 månader, innan semestern var det en jädrans massa att göra på jobbet så det kändes att man fick jobba igen ledigheten innan. Sen bar det äntligen av till USA för 3 veckors semester, jag gillar människorna där dom är okomplicerade känns som dom taget bort alla kantigheter, ju längre norrut ju enklare och dyrare. Har inte besökt så mycket skrotar för jag har inte koll på var dom finns, samtidigt måste man ha kontakter där för dom är ganska ointresserade av turister.  Besöket på nostalgi dragracing i Bakersfield var en höjdare där fanns många häftiga maskiner, träffade en hel del besökare från Sverige där. Ska lägga in lite bilder efterhand. Har jobbat som bara attan igen för att komma ikapp, men nu ser det ut som jag är med på banan igen. Går och grunnar på att bygga en ny verkstad ligger på planeringstadie, ska bli cirka 40 kvadrat välisolerat lätt att värma upp, så utan arbete är jag inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0