Garaget

Nu är han som har den här bloggen för slarvig med att skriva så jag får väl hjälpa till lite. Det är inte bara renoveringsobjektet som det måste mekas med, nej även dom andra två bilarna måste hållas igång! Ja, inte gamla Sierran förståss! Den går ju som en klocka!! Det är väl inte värt att jag skryter för mycket för då stannar väl den, men jag tror att jag kan säga att jag litar lika mycket på att köra den som jag kör KIA.n. Nog om detta, här är det Saratogan som får lite översyn av mannen i huset inför besiktningen. Lite småfix som man brukar säga! Hur som helst så gick han igenom med endast ett par anmärkningar. Dom vågar väl inte annat på besiktningen i Tidaholm, Fredrik kan ju bli arvlös!
image33
Ser lite fundersam ut, är det på bilen eller verktygen? Kolla in den gamla PV;n i bakgrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0