fina bilar trasiga bilar

Var och kollade på roddarnas träff på Ålleberg, imponerad av vilka byggen en del kan fixa, kolla bildena.

Nästa träff var motor i plantis en lokal träff med alla typer av motorfordon i hälig mijö.



Sen är det midsommar skulle åka till Henån för att fira midommar med grabben och hans sambo för att fortsätta till Lysikils crusing på misommardagen, när jag provkörde chryslern hörde jag att den började knacka det blev bara värre så vi fick ta dodgen i stället, vad felet är vet jag inte men troligen en lyftare eller i värsta fall kamaxeln, men jag ska nog inte behöva lyfta ur motorn, för den tar ingen olja har bra oljetryck ryker inget. Blir spännande och se vad som hänt,det blir väl att nalla av semesterkassan som inte är så stor från början i år. Kom iallafall iväg och crusingen i Lysekil var rktigt bra , många läckra saker på stan

Taunusen är från 59 hade gått 7500 mil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0