pinoccio en livlina?

Imorgon ska jag på jobb i Grästorp måste ta chansen och besöka Morgan Olofsson även kallad "pinoccio", varför vet jag inte., men han är ett geni på automatlåder kanske han har en packning jag söker. Idag var jag en sväng i garaget har varit skitdålig på att jobba där den senaste tiden, jobbet tar för mycket kraft känns det, men jag pressade in hjullager i framtrummorna, men hade inga paxboxar vet inte var dom tagit vägen,fast jag var säker på att jag hade nya hemma,men när man inte mekar på länge så är det antingen minnet eller grejor som försvinner.




Måste visa några bilder från Las Vegas, denna bild är tagen mitt på dagen inomhus.




Man kan tro vi är i Egypten.

Kommentarer
Postat av: Sara

Häftiga bilder!!!

Kram och God Jul!

2008-12-16 @ 07:24:02
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0